mittlivsomamalia

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amalia - 3 oktober 2012 20:43

Hej bloggen!
Jag vet att man inte ska blogga när man är arg men de skiter jag i nu!
Jag har gjort tre videos. Under tio minuter,allt var frid och fröjd. DÅ ÄR BILDEN FÖR STOR!? 

Jag är skiiiiiiiiiiit arg-.-' Men nu struntar jag i de och tar nya tag,men ej idag.

Jag bloggar inte mer idag. Vi får se om imorron.

Av Amalia - 1 oktober 2012 19:44


Ursäkta svordomarna!

Men nu har jag suttit och gjort 3 videos. Då får videon bara vara 10 minuter!!!!!!! Asså gah! Jag är väldigt arg just nu! 

Men jag får hetl enkelt göra om dem imorgon -.-' Då kan jag kanske göra lite fler :) men jaja,finns inget annat att göra (?) Så nu får jag vara sur. Men jag gjorde iaf 1 sminkning,2 tagar. Men jag gör dom imorgon helt enkelt. 


Ha de bra!

Av Amalia - 1 oktober 2012 14:29

Hej bloggen!

Idag i skolan hände inte så mkt. Vi hade brandövning,ja typ de enda som var speciellt liksom. Nu så har jag kommit hem igen. Jag ska kanske filma videos sen,men min dator dampade igår :( så de gick inte! Men jag ska försöka. Kanske någon tag,eller sånt. Men jag lovar SKA försöka iaf. Men snart ska jag äta middag. Jag vet,konstigt(?). Men mamma ska åka och jobba snart,jag vill inte äta ensam. Dessutom så var de skit äcklig mat på skolan. Skit samma! :)


Ha de bra så länge! :)


P:S-Sorry för bild kvalitén i morse men jag hade bråttom :)


Av Amalia - 1 oktober 2012 07:28

Tröja-GinaTricot
Kofta-Kappahl
Byxor-H&M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Amalia och ja är 11 år. På fritiden så bloggar jag,spelar teater och är med kompisar. I min blogg kommer du få följa min vardag,musik och kläder/shopping. Om du inte känner mig så kan du klicka in dej på presentationen här under! Ha de bra!

Halloween

                   Heej!

Som ni ser så har jag ett väldigt svart tema på bloggen. De är för att de snart är halloween. Jag kommer göra en halloween header och lite halloween videos! 

 

Ha de bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards