mittlivsomamalia

Alla inlägg under september 2012

Av Amalia - 30 september 2012 10:00

Hej bloggen!
Igår så var jag Jonna. Vi skrämde små ungar ute på gatan! Haha! Vi gick runt i vita filtar inne på min gård ;) Sen sov hon över hos mig. Nu så har vi vaknat till liv igen,fixat oss och sådär. Nu så tänkte vi gå ner och baka lite brownies :) Jag kanske lägger upp receptet sen om dom blir bra!


Ha en fin dag! :)

Av Amalia - 29 september 2012 14:19


   Ögonskuggs palett-40 kr

Eyeliner-30 kr

Puder-50 kr

Läppstift-50 kr

Godis-5 kr


Av Amalia - 29 september 2012 10:18

Hej bloggen!

Nu så sitter jag på min säng o bloggar lite. Jao,som rubriken säger. AJ ÄM GÖOING 2 TEL JU WATH MAJ PLANS IS!= Jag ska berätta vad mina planer är(?).... Haha,flummiga jag! Men,men. Idag så ska jag åka till shoppingrundan ;)  Sen så ska jag typ hem å lata ner mig själv. Kanske filma... Vet ej :) Men de va mest de jag ville :)


Ha de göööött!

Av Amalia - 29 september 2012 10:05

 

Tröja-Levis

Tub kjol-H&M

Tights-GinaTricot

Strumpor-Fick dom när jag föddes ;)



 



 


             


Ha de bäst!




Av Amalia - 28 september 2012 21:11

Hello bloggen! 

Nu kommer 2 sammanfattningar om igår och idag!


Igår:

Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi till köpcentrumet hos oss. Mamma var och handlade. Jag var inne på köpcentrumet och kollade lite grann. Sen åkte vi hem. Sen så var jag med J och spelade rita och gissa. 


Idag: 

Efter skolan kom mamma och hämtade mig. Sen åkte vi och handlade. Jag hämtade ut ett paket. Jag har fått en ny kamera rem och ett stativ av pappa. Tackis! Sen när jag kom hem var jag med J. Vi var ute,kollade på tv typ. Sen glodde jag och mami på tv. Nu så sitter jag på sängen!


Jao,en snabb genomgång av dagen då. Imorron ska jag ut o shoppa med mamma tror ja. Jag köpte inget i torsdags så nu ska jag kolla om jag ska ha nått. Jaja,jag ska nog gå och fixa mig för natten... haha,fredag,jag vill sova vid 10 ;) Ingen natt uggla direkt!


Ha de bra!

Av Amalia - 28 september 2012 07:03

 

Tröja-Carlings

Tights-GinaTricot

Strumpor-GinaTricot

Av Amalia - 27 september 2012 15:05

Hejsan bloggen! Nu är jag på en liten shoppingtur med mej själv. Mamma åkte till affären så jag kollar på Dr Martens;) ni får en bättre uppdatering senare:)

Ha de bäst

Av Amalia - 27 september 2012 06:52

Go morgon bloggen!

Nu sitter jag på min säng,ska snart gå ner och äta frukost. Btw de kommer ingen outfit idag. Jo,om ni har facebook har ni säkert sett dem där :"Alla som gillar skriver jag på min arm!". Jag gjorde en sån igår kväll och jag skrev efternamnen. Och eftersom jag inte själv säger vad jag heter i efternamn tycker jag inte att jag ska berätta andras(?). Så därför kmr ingen outfit idag,ledsen. Jag har iaf på mig mjukisar och en blå tröja.


Ha en underbar dag!

Presentation


Jag heter Amalia och ja är 11 år. På fritiden så bloggar jag,spelar teater och är med kompisar. I min blogg kommer du få följa min vardag,musik och kläder/shopping. Om du inte känner mig så kan du klicka in dej på presentationen här under! Ha de bra!

Halloween

                   Heej!

Som ni ser så har jag ett väldigt svart tema på bloggen. De är för att de snart är halloween. Jag kommer göra en halloween header och lite halloween videos! 

 

Ha de bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards