mittlivsomamalia

Alla inlägg under september 2012

Av Amalia - 18 september 2012 19:26

Hello!

Idag så har jag varit skolan,ovanligt(?).Haha,nej. Men i dag i skolan så hae vi gympa,engelska,svenska och redovisnig. Vi skulle redovisa om våran tankekarta. Haha,jag vek mig av skratt! Jag skulle redovisa om när jag och Nellie var hos min pappa. Haha,OMG vilken resa vi hade! Jaja,sen så blev jag hämtad av mamma. Vi åkte hem en stund,sen handlade vi mat+laddade mitt busskort. Inte en sån intressant dag. Men,men. Jag var aldrig med någon,gjorde läxan istället. Sen på fredag så ska jag sova hos Tova sen på lördag ska jag bjude Nellie på hockey,haha. Men mamma hade en extra biljett,å då kanske Nellie vill hänka,vet ej. Men,men. Jag ska dra ner och duscha,sen så ska jag kolla på "X-factor" och 

"Svenska Hollywood fruar" haha! Älskar dom programen,älskar när folk tror dem äger,men så är dom sämst. Jaja,ni ska slippa mig nu!


Ha det bra!

Av Amalia - 18 september 2012 07:24

God morgon på er!

Jag ska dra till skolan nu,jag ska kanske vara med Tova när jag kommer hem. Jag vet inte. Så om det inte blir någon uppdatering är jag antagligen med någon kompis!


Ha en bra dag!

Av Amalia - 17 september 2012 21:24

Hej bloggen.

Idag så var jag i skolan,tog en vaccination,mot någon cancer. Sen så hade vi träslöjd,SO,klass möte och så hade jag finska. På fredag så har vi utklädnings-dag. Jag och Nellie ska klä ut oss tillsammans. Temat är tvillingar,jag och Nellie är faktiskt ganska lika,det har vi fått hört. Så vi ska vara "fjortis-tvillingar"! Sen efter skolan var ja med Tova. Roligt,roligt! 

___________________________________________________________________________________________________

De där jag sa med fjortisar. Jag har en väldigt underlig tanke om det. Alla säger ju att fjortisar är något dålig. Men måste det alltid vara det då? Är det fel om någon vill ha någon speciell stil liksom? Visst,ibland kanske det är jobbigt,men ändå? Alla har rätt att vara sig själva. Ingen ska dömmas för deras utseénde. Man kan tycka att det är jobbigt med sådanna personer men jag skulle inte vilja höra att alla tycker jag är jobbig/konstig för hur jag ser ut. 

Sen har jag en tanke om Justin Bieber också. 

Jag ÄLSKAR Justin Biebers musik. Men sen säger alla att han är gay. Varför?!?! För det första, Justin Bieber är tillsammans med Selena Gomez alltså är han inte gay. Sen så är det väl taskigt mot dom som är gay att använda det som något kränkande?! Jag menar inte att ni ska älska Justin Bieber,men man behöver inte kränka folk för det!


Jaja,det var de jag hade på tungan! Ha det bra! :)

Av Amalia - 16 september 2012 19:03


 

Av Amalia - 16 september 2012 13:57

Dagens planer: Slöa

Dagens borde: Gå ut

Dagens humör: Varken glad eller ledsen

Dagens mat: Rester

Dagens dryck: Vatten/juice

Dagens klädsel: Tunika,tights och strumpor ;)

Dagens frilla: Toffsar

Dagens roligaste: Inget än iaf

Dagens tråkigaste: Helt ensam

  

Outfiten för dagen


 

Av Amalia - 15 september 2012 19:16

Hej bloggen!

Jag undrar om ni vill att jag ska göra någon speciell videoblogg? Typ en tag,klädvideo eller nått? Kommentera i så fall! För jag tycker att det kan bli lite tråkigt att bara göra sånna där där jag bloggar om dagen(?). Det var mest de jag ville :)


Ha de bra!

Av Amalia - 15 september 2012 15:11

Hej bloggen!

Igår så bloggade jag inget mer för Lars och jag handlade till 7    Men de blev lite knas så det tog en och en halv timme längre ungefär. Men,men. Idag så vaknade jag vid 08.00 ungefär. Så gick jag upp,städade lite på mitt rum och bäddade rent. Sen åkte jag och mamma till min kusin Jennie. Hon har flyttat till en ny lägenhet,så vi var där å fikade å så. Nu så har vi gäster,Jennie och hennes kille hehe ;) Men jag ska nog gå ner och baka nå muffins eller något!


Ha de bra! :)

Av Amalia - 14 september 2012 16:01


 

Videoblogg! Gjorde den på datorn,därför det är så dålig kvalite!

Presentation


Jag heter Amalia och ja är 11 år. På fritiden så bloggar jag,spelar teater och är med kompisar. I min blogg kommer du få följa min vardag,musik och kläder/shopping. Om du inte känner mig så kan du klicka in dej på presentationen här under! Ha de bra!

Halloween

                   Heej!

Som ni ser så har jag ett väldigt svart tema på bloggen. De är för att de snart är halloween. Jag kommer göra en halloween header och lite halloween videos! 

 

Ha de bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards