mittlivsomamalia

Alla inlägg under september 2012

Av Amalia - 23 september 2012 12:48

Dagens planer: Vara med Elin,Gå ut och ta kort,baka & slöa!

Dagens borde: Gå ut!

Dagens humör:Uttråkad,men inte länge till!

Dagens mat: Tacos

Dagens dryck: Trocadero/Vatten

Dagens outfit: Mjukisar,tisha och strumpor!

Dagens frilla: Utsläppt

Dagens accessoar: Nothing

Dagens roligaste: Vara med Elin

Dagens tråkigaste: Mulet :(


     


Lite dåliga bilder,men jag orkade inte pilla med kameran! Men nu vet ni iaf att jag lever! Haha ;)


Ha det bra!

Av Amalia - 23 september 2012 10:27








Dem är 6 systrar från Kalifornien,dem är as duktiga!!!



Av Amalia - 23 september 2012 10:05

Hellu!

Igår så orkade jag inte göra något mer inlägg eller haul. Men jag köpte/fick iaf ett par gråa mjukisar,svarta tights och ett par strumpor. När vi handlat åkte vi och åt. Sen så åkte vi till hockeyn. Gissa vad?! Elin var där! Idag skulle jag egentligen vara med Adde men de gick inte så då bestämde vi att jag ska vara med Elin istället. Kul kul! Jag kanske gör en video sen. Men om jag ska vara med Elin kanske de inte är så roligt(?). Nu så ligger jag på sängen med mjukisar å en tisha! Myyyys! Haha,jag ska snart öppna min tidning å ringa Elin. Jag vet inte om vi ska vara hos henne eller mig,men antagligen hos mig! 


Ha de bra!


Av Amalia - 22 september 2012 12:51

Hello bloggen!

Jag bloggade inget igår,dålig stil ;) Men jag fixade mig hela morgonen sen åkte jag till Tova och sov över. Nu är jag hemma iaf,jag och mamma ska snart åka och köpa nya byxor till mig. Jag ska köpa mjukisar,nånting jag verkligen behöver! Jag har inga,hehe. Men de kommer kanske en haul sen ikväll. Men efter vi har handlat byxor,ätit lunch o.s.v så ska jag på hockey med mamma! Det var as länge sedan jag var på hockey match så nu ska jag å mamma gå. Najsigt,najsigt! Men nu ska jag gå ner och duscha!


Ha det bra!

Av Amalia - 20 september 2012 18:07

Tjenixen! Nu sitter jag på en gunga och kollar på Nellies fotbolls träning. Idag efter skolan så hänkade jag till Nellies place ;-) vi har mest packat och så. För imorron har vi ju utklädningsdag på skolan. Skit kul! Men jag å Nellie skulle vara tvillingar. Men nu kan jag säga vad vi ska vara för tvillingar ,, tyvärr! För idag på skolan så råkade en i min klass höra när vi pratade om de. Så nu ska hon och hennes tre kompisar vara det!!! Fett tråkigt :-( vi ska iaf vara fjortisar! Dem BÄSTA fjortis-tvillingarna på skolan!!! Yäyäyääää! Har lite tråkigt om ni inte märkt de än. Haha! Men nu ska jag se på när Nellie brottas om bollen!

Ha de så himmla bra!

Av Amalia - 20 september 2012 07:19

Yes,som rubriken säger!

Jag ska gå ner och sätta på mig kläderna ( ytterkläderna asså ) och sen så ska jag till skolan. Sen så hämtar mamma mig kring 14.30 så åker vi hem. Klockan  5 kanske (?) så åker mamma till hockeyn då blir jag hemma själv tills Nellie  kommer klockan 7. Puuh! Sen så kommer mamma vid nio. Så ser min dag ut! Men jag bloggar när jag kommit hem/får lust för det :)


Ha en fin dag!

Av Amalia - 19 september 2012 20:47

Hej alla bloggläsare!
Idag i skolan hade vi bild,engelska,matte och so. Jaja,sen så åkte jag hem till min moster för hon fyllde år igår. Vi var där till typ halv fem.  Sen så packade jag gympa kläder,slappade och duschade. Jag har även pratat med pappa om höstlovet. För vi ska antagligen åka till Ullared/Gekås då :) Haha,shopping! Men alltså,Nellie skulle kanske följa med men det blir antagligen inte av tyvärr:'( Men de går ju ändå! Jag ska snart göra flätor i mitt hår och sen sova. Ni får ursäkta att det inte är så mycket bilder :( Men jag ska antagligen ta några imorron. Btw,imorron ska Nellie sova här. Det blir mycket enklare när vi ska fixa oss för fredag. Vi har utklädnings dag då. Tema:Tvillingar. Men jag & Nellie har kommit på en egen version,hehe... Men jag tänker inta avslöja något än. Men det är lite pinsamt när vi ska åka buss kan jag säga iaf! Men,lite roligt är det nog,men ni får bild antingen imorron eller på fredag! 


Ha det bra!

Av Amalia - 19 september 2012 06:34

Är as sur just nu! Igår så fick vi veta att vi har prov imorgon. Det ska egentligen stå på skolans hemsida,men nä! Sen har vi inte fått någon hemläxa i det,när vi får stenciler så samlar hon in dem så vi får inte se om vi har fått rätt eller fel. Så imorgon ska vi kunna hela örat på engelska. Javisst,vi har jobbat med det,men liksom,vi skulle ju iaf kunna få ett papper och öva(?). Morr....

 

_____________________________________________________________________________________________________


God morgon alla läsare!

Ni ser ju texten ovanför,hehe,,ignorera den! Jag är faktiskt irriterad,men hur kul är det för er att höra om det?  Men jaja,pappa skickade ett mail också. Men nu skiter vi i det! Idag slutar skolan klockan halv tre. Då kommer mamma och hämtar mig och då ska vi antagligen åka och köpa nya byxor till mig. Jag fick utbrott igår för jag 1.Knappt har några jeans, 2.Provet 3.Att jag har en varningssignal i fejset! Men som sagt,jag ska försöka att inte blogga om sådanna tråkiga saker. Men nu måste jag klä på mig och fixa mig inför skolan.


Ha en bra dag!

Presentation


Jag heter Amalia och ja är 11 år. På fritiden så bloggar jag,spelar teater och är med kompisar. I min blogg kommer du få följa min vardag,musik och kläder/shopping. Om du inte känner mig så kan du klicka in dej på presentationen här under! Ha de bra!

Halloween

                   Heej!

Som ni ser så har jag ett väldigt svart tema på bloggen. De är för att de snart är halloween. Jag kommer göra en halloween header och lite halloween videos! 

 

Ha de bra!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards